Služby
Prečo práve naše služby?
Stojíme na pevných základoch budovaných vzájomnou dôverou medzi účtovníkom a klientom. Naším cieľom je nielen viesť účtovníctvo, ale viesť podnikateľov, budúcich podnikateľov a malých živnostníkov tou správnou cestou.
Čo vám ponúkame
Účtovníctvo
V spolupráci s fyzickými a právnickými osobami zabezpečujeme komplexné účtovné služby a vedieme jednoduché účtovníctvo, daňovú evidenciu.
Daňové priznania
Pomáhame s daňovými priznaniami typu A a typu B, daňou z pridanej hodnoty, daňou z motorových vozidiel, nehnuteľnosti a právnických osôb.
Mzdy a presonalistika
Táto problematika je komplexná, zákony sa často menia, preto sme tu my. Vedieme agendu od počiatku vrátane registrácií zamestnávateľa a zamestnancov.
Ostatné služby
Poradenstvo pred začatím podnikania – pomôžeme klientovi rozhodnúť sa, vysvetlíme základné rozdiely medzi živnosťou a založením s.r.o.
Účtovníctvo
V spolupráci s fyzickými a právnickými osobami zabezpečujeme komplexné účtovné služby a vedieme:
- Jednoduché účtvoníctvo
- Daňovú evidenciu
- Paušálne výdavky
- Podvojné účtovníctvo
Fyzické osoby môžu viesť účtovnú evidenciu rôznymi spôsobmi. Je dôležité sledovať výšku príjmov počas celého obdobia, aby sa mohli rozhodnúť o spôsobe vedenia evidencie alebo účtovníctva. Právnické osoby v podnikaní sú povinné viesť podvojné účtovníctvo. Pri spracovaní treba dodržiavať zákon o účtovníctve a účtovné postupy.


Daňové priznania
- Daňové priznanie typ A pre fyzické osoby nepodnikateľov – zamestnancov.
- Daňové priznanie typ B pre fyzické osoby podnikateľov, ale aj iné SZČO a nepodnikateľov.
- Daňové priznanie k dani z pridanej hodnoty vrátane všetkých výkazov a evidencií.
- Daňové priznanie k dani z motorových vozidiel.
- Daňové priznanie k dani z nehnuteľnosti.
- Daňové priznanie právnických osôb.
Mzdy a personalistika
Vedenie mzdovej a personálnej agendy je povinnosťou každého zamestnávateľa, ktorý zamestnáva čo i len jedného zamestnanca. Vzťah zamestnanec a zamestnávateľ vzniká nielen podpisom pracovnej zmluvy, ale už samotnou dohodou mimo pracovného pomeru.
" Táto problematika je veľmi rozsiahla, zákony sa neustále menia a dopĺňajú a preto sme tu my. "
Agendu vedieme od počiatku vrátane všetkých registrácií zamestnávateľa a zamestnancov. Na požiadanie vyhotovíme pracovné zmluvy, dohody mimopracovného pomeru a ostatné náležitosti. Spracujeme mzdy, podáme mesačné výkazy, pripravíme príkazy na úhradu a všetku potrebnú dokumentáciu potrebnú k uzavretiu pracovného mesiaca a roka.


Ostatné služby
- Poradenstvo pred začatím podnikania – pomôžeme sa klientovi rozhodnúť, vysvetlíme základné rozdiely medzi živnosťou a založením s.r.o..
- Založenie a zrušenie živnosti z pohodlia kancelárie.
- Vypracovanie interných smerníc, transferovej dokumentácie.
- Registrácie k daniam.
- Vybavenie elektronickej komunikácie s finančnou správou a ďalšími inštitúciami.
- Štatistické výkazy.
- Vypracovanie podkladov k úverom.
- A iné účtovné a ekonomické služby.